snel uit de brand

met onze servicedesk

overview

PLEXSYS Servicedesk

Ondanks het solide karakter van onze dienstverlening voorkomen we niet altijd dat u of uw gebruikers tegen problemen aanlopen of vragen hebben. Ook kan het zijn dat uw organisatie verandert wat effect heeft op de inrichting. Dan staat onze servicedesk u bij.

  • Wijzigingen in beleid, beveiliging structuur, rechten of beheer.
  • Technische problemen, bugs of foutmeldingen.
  • Escalatie naar Microsoft.
  • Kort advies of evaluatie.

Onze online servicedesk wordt bemand door gecertificeerd personeel met minimaal één Microsoft Certificied Professional (MCP) certificering. Zij staan standaard* op werkdagen van 09:00 tot 17:00 voor u ter beschikking.

 

* meer of andere wensen? Kijk bij de extra opties voor ondersteuning.

ER IS MEER

Ondersteuning op maat naar wens en behoefte

  • support_plus_plexsys

    Support Plus

    Naast reguliere ondersteuning nemen we ook het gebruikers, wachtwoord-, groeps- en rechtenbeheer voor u uit handen.

  • support_team_plexsys

    Support Team

    Standaard onderhouden we contact met de bovenschools ICT-verantwoordelijke. Meer mensen toevoegen als contactpersoon? Dat kan met Support Team.

  • support_avondweekend_plexsys

    Support Avond & Weekend

    Van 08:00 tot 22:00 op werkdagen en in het weekend telefonisch contact opnemen bij problemen, vragen of calamiteiten.

Servicedesk

Online ticketing

Om u altijd een hoge kwaliteit dienstverlening te kunnen leveren maken we gebruik van een kennisbank en ticketsysteem. Vindt u het antwoord niet in onze artikelen? Dan wordt uw servicemelding direct juist gecategoriseerd en komt deze bij de juiste persoon terecht. Tevens wordt op deze manier de servicehistorie bijgehouden.

0+

Kennisartikelen over Microsoft 365

0%

binnen 2 uur opgelost.
plexsys_kennisbank_mockup
Projecten bij onze klanten