Ondersteuning via Quick Assist
Via het formulier aan de rechterzijde plan je een afspraak met één van onze support professionals in om een probleem op te lossen waarvoor toegang tot je systeem nodig is.
STAP 1: Vul het formulier in en let goed op dat je bij Medewerker de juiste contactpersoon selecteert. De naam van de contactpersoon vind je in de handtekening van het ticket. Vul ook het ticketnummer in, dan kunnen we snel de historie inzien.
STAP 2: Controleer of Quick Assist geïnstalleerd is op je computer. Dat is het programma dat nodig is om met je mee te kijken.
Zoek hiervoor in Windows in de startbalk op “Quick Assist”. Staat het programma ertussen? Dan ben je er helemaal klaar voor! Is dit niet het geval? Installeer Quick Assist dan vanuit het Bedrijfsportaal.
Let op: Nadat de afspraak is ingepland ontvang je automatisch een uitnodiging op je e-mailadres en komt de afspraak in de planning van de supportafdeling. We bellen je op het opgegeven nummer op de afgesproken tijd. Je ontvangt een unieke Quick Assist code van de support professional om de verbinding met je systeem tot stand te brengen.
Verhinderd? Annuleer de afspraak dan tijdig weer.